flow-image
Intel

Інтерактивні кіоски змінюють спосіб управління відвідуванням

Цей ресурс опублікував Intel

pattern

Весь світ все активніше переходить на самообслуговування, як на касових терміналах продовольчих магазинів, так і при замовленні фаст-фуду. Згідно з одним із досліджень, 75 відсотків клієнтів вважають варіант самообслуговування зручним, а 67 відсотків надають перевагу самостійному обслуговуванню перед необхідністю спілкуватися з представником компанії.

Від цього виграють також і компанії. Кіоски самообслуговування покращують діяльність у багатьох аспектах, зокрема, допомагають відстежувати відвідувачів, збирати дані, зменшувати накладні витрати та вдосконалювати якість обслуговування клієнтів.

Протягом 40 років існування інтерактивних кіосків технології розвивалися, і тепер надають можливість використовувати кіоски у безліч способів. Сьогодні вони кардинально змінюють організацію роботи підприємств, забезпечуючи автоматичне та раціональне виконання важливих завдань.

pattern

 

box-icon-download
Завантажити зараз

*поле, обов’язкове для заповнення

Погодьтесь із цими умовами

Ваш запит на цей ресурс означає, що ви погоджуєтесь із нашими умовами використання. Всі дані є захищеними нашою політикою конфіденційності. Якщо у вас є додаткові запитання, зв’яжіться з нами за адресою dataprotection@headleymedia.com.