flow-image
IBM

За лаштунками переходу на цифрові технології

Цей ресурс опублікував IBM

pattern

Цифрові технології змінили динаміку ринку. Клієнти очікують якісного обслуговування, і перехід на цифрові технології є головною умовою задоволення очікувань клієнтів, які стрімко змінюються. Щоб відповідати вимогам швидкого та високоякісного обслуговування, які висуваються в наш час орієнтованості на клієнта, ваша компанія повинна перейти на цифрові технології.У цьому звіті Forrester ви дізнаєтесь про роль у переході на цифрові технології сучасних корпоративних застосунків, зокрема систем запису (SoR), та з’ясуєте, чому клієнти більше не погоджуються на традиційне обслуговування в форматі «споживач-компанія».Відкрийте для себе, як компанії, які перейшли на цифрові технології, використовують їх для пошуку, обслуговування та утримання клієнтів шляхом:Покращення обслуговуванняРозширення пропозиційПідвищення операційної гнучкостіІ не тільки!

pattern

 

box-icon-download
Завантажити зараз

*поле, обов’язкове для заповнення

Погодьтесь із цими умовами

Ваш запит на цей ресурс означає, що ви погоджуєтесь із нашими умовами використання. Всі дані є захищеними нашою політикою конфіденційності. Якщо у вас є додаткові запитання, зв’яжіться з нами за адресою dataprotection@headleymedia.com.